Clubkampioenschap

We hebben een heel open clubkampioenschap waarbij het niet erg is wanneer je af en toe eens niet kan spelen.

Tijdens het jaar houden we 4 turnussen van 5 partijen. Wie de beste resultaten heeft over alle 4 is clubkampioen.

Dit betekent niet dat je verplicht bent om aan alle turnussen deel te nemen. Je beslist telkens of je wel of niet kan en hebt de mogelijkheid om je tijdens een turnus even op 'afwezig' te zetten.

Hier kan je je inschrijven voor het clubkampioenschap.

Tornooien

Af en toe nemen we als club ook deel aan tornooien. Het is veel plezanter als je als team naar een tornooi kan gaan dan wanneer je dat alleen moet doen.

Interclub

KSGK neemt ook deel aan de nationale interclubs. We zien deze interclubs vooral als een gelegenheid voor opkomende of jonge spelers om ervaring op te doen tegen andere spelers van diverse sterkte.